czwartek, 26 grudnia 2013

Wesołych Świąt!

Moi drodzy! Miały być przed świętami, konkretnie w Wigilię z samego rana, żeby do wszystkich dotarły. Ale wyszło jak wyszło i nie zdążyłam. Za to teraz zamiast życzeń będą nadzieje. Mam nadzieję, że spędzacie te święta w miłym, rodzinnym gronie. W spokoju i przyjemnej atmosferze odpoczywacie, zjadacie tyle ile trzeba a nie tyle ile jest na stole. Że Mikołaj o Was nie zapomniał. Mam nadzieję, że te święta są dla Was tym czym miały być, że wszystkie wasze świąteczne plany się spełnią. I że spełnią się wszystkie życzenia jakie usłyszeliście przy Wigilijnym stole.

Ja spędzam te święta w miłym i bardzo, bardzo rodzinnym gronie. Odpoczywam i zjadam wszystko co jest na stole. Mikołaj zdecydowanie o mnie nie zapomniał, mało tego, przypominał sobie o mnie nawet kilka razy (tyle nowych skarpet!). I mam szczególną nadzieję na spełnienie wszystkich moich Wigilijnych życzeń! 


2 komentarze:

  1. Równez wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja mam nadzieje na spełnienie wszytskich twoich swiatecznych życzeń

    OdpowiedzUsuń