wtorek, 2 października 2012

Attention! Attention!



Do wszystkich zainteresowanych i tych nie zainteresowanych, którzy są po prostu ciekawi. Do wszystkich wielbicieli rzeczy niepowtarzalnych, wyjątkowych i jedynych w swoim rodzaju. Do wszystkich, którzy lubią ręcznie robione broszeczki i nie tylko. Do wszystkich chcących się ze mną spotkać w sobotę na kaliskim rynku. Do wszystkich, którzy akurat tamtędy będą przechodzić. Oraz do wszystkich, którzy znajdą się tam zupełnie przypadkowo.  

W ten szczególnie wyjątkowo słoneczny dzień październikowy, mam zaszczyt zaprosić  Was serdecznie na kiermasz rękodzieła który odbędzie się na Rynku a ramach Multi.Art Festiwalu, w sobotę, 6 października w godzinach od 10:00 do 15:00. Będę tam ja i moje wszystkie urocze prace. Więc jeszcze raz, ja i moje prace gorąco zapraszamy. 



5 komentarzy:

  1. bede sie mega starac zeby sie pojawic!

    OdpowiedzUsuń
  2. no mam nadzieje, bo kto jak kto ale ty POWINNAŚ się pojawić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie dam rady.. z góry przepraszam... ale co zrobić, 25 ur ma sie tylko raz a goście się już wprosili

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, powodzenia - niestety mnie nie będzie bo śmigam do domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak na forum jeszcze chciałam Ci podziękować za przepiękny prezent jaki mi dałaś - dwie broszki już nosiłam - cóż za styl ;*
    Dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń