piątek, 28 września 2012

Nareszcie !


Nareszcie piątek :D Piękny, ciepły wieczór, w końcu wolne. Jutro żadnych praktyk. Czy można chcieć więcej? Chcieli byście jeszcze czegoś więcej? Ja ewentualnie mogła  bym być teraz na Teneryfie na przykład,  no ale to przyjemność dla wybranych. A jeśli faktycznie, jakimś przypadkiem któryś z czytelników znajduje się w tak egzotycznym miejscu to pozdrawiam serdecznie – bawcie się dobrze. Ja popijając pyszną herbatkę, zaopatrzona w ciepłe skarpety (nadal u mnie nie grzeją) przygotowuję się do niecodziennego wydarzenie, które będzie miało miejsce już za tydzień i jednocześnie trochę ekscytuję się wydarzeniem, które będzie miało miejsce już jutro. Obu się nie mogę doczekać. A o  co chodzi to napiszę już niebawem.

Ciacho całe dla mnie bo jutro mam imieniny !


A wy co dziś robicie?  Jakieś szalone plany? imprezy? Randki? Wycieczki?  Kino? 
Ja mam dziś podwójną randkę. 

3 komentarze:

  1. W dniu imienin życze Ci dalszych ciekawych pomysłow na dzieła blogowe, malarskie i krawieckie, malo problemow na uczelni, 24 stopni w mieszkaniu, niekończacych sie zapasów kosmetyków, herbatek i wciągających książek, ogrom czasu na swoje przyjemne lenistwo i duuuzo miłości i słońca.

    PS my mielismy super weekend w poznaniu. poczułam się prawie jak znow na studiach, włócząc sie po miescie dla samego włóczenia, jedzac o 1 w nocy mc donalda i chodząc wszędzie pieszo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za życzenie, a weekend faktycznie udany jak widzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jeszcze raz na wczorajsze imieniny..najlepszego!

    OdpowiedzUsuń