środa, 17 października 2012

Kreatywność . . .


Kto z Was wie co to takiego?

Postawa twórcza. Proces umysłowy. Nowe idee. Oryginalne rozwiązania. Zdolność tworzenia czegoś nowego.

Tak . . . moja kreatywność karmi się rzeczami których nie mam, zdarzeniami w których nie uczestniczyłam i planami których jeszcze nie zrealizowałam.  Brak czegoś mobilizuje mnie i moją wyobraźnię do działania, którego efektem będzie to właśnie coś.  Nie miałam regału na książki – już mam. Nie miałam gdzie wieszać kolczyki – już mam. Nie miałam szafki nocnej, pojemnika na makaron spaghetti, miejsca na płyty winylowe, spiżarni, zaciemniających zasłon, szalika, rękawiczek – wszystko to już mam.


I tak dla przykładu - mam milion doniczek z milionami sukulentów. Niespodziewanie dostałam kolejny milion, ale już bez doniczek. Przy pomocy wyobraźni,  kreatywności, pomysłowości i tym podobnych, stworzyłam coś zupełnie nowego z czegoś zupełnie starego. Z czegoś co miało zostać w najbliższym czasie przeznaczone na odrobinę ciepła. Uratowałam życie i podarowałam drugie życie. A teraz mam już cały, profesjonalny skalniak.




Ps.: miałam dzisiaj na zajęciach zadanie które miało zmierzyć poziom naszej kreatywności . . .  
Zgadnijcie kto był najlepszy :)

9 komentarzy:

  1. fan Twojego talentu :)17 października 2012 09:36

    Oczywista oczywistość że najlepsza byłaś Ty! Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Forma literacka rośnie! Bardzo przyjemnie się czyta Twoje pomysły. Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemożliwe - jak to pięknie wygląda - to się w głowie nie mieści - "mówisz i masz" nic dodać nic ująć, Twa kreatywność nie zna granic i tak trzymać ;-)
    Tak tak to Ty byłaś najlepsza bez dwóch zdań - a ja biednie bo tylko 8 ;/;/
    Cóż nie każdy może równać się z Tobą - dalszej kreatywności życzę
    p.s.
    jak bym umiała to Twoje "nowe doniczki" znalazły by się na www.pinterest.com
    ale nie umiem dodawać tam ;/

    "Twórz się"
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam ........
    utwór muzyczny dla Ciebie ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=Aa9Ok9YVL24

    OdpowiedzUsuń
  5. GzM - ale się rozpisałaś, Twoja kreatywność rozwija się w innym kierunku i tyle, nie udawaj skromnej - ogródek przed domem sam się nie zrobił, a co do pinteresta, to już wszystko tam jest pinterest.com/pin/109001253452587295/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pomysłowe, idę szukać jakiejś starej szuflady !

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaczku, te szuflady jakby znajome

    OdpowiedzUsuń