wtorek, 24 kwietnia 2012

Dreams . . .




Dostajecie dziś ode mnie złotą rybkę. Która z największa przyjemnością spełni Wasze trzy życzenia! Więc się zastanawiajcie i myślcie . . . 

Moje trzy osobiste typy to:
1. Mieć . . . (Marzenie tak prywatne że wie o nim tylko A)
2. Zobaczyć . . .( Marzenie też prywatne ale wie o nim trochę więcej os.)
3. Otworzyć . . . (Marzenie takie że kto mnie zna ten wie ;p )
(wszystkie 3 mają mniej lub bardziej konkretny plan realizacji)


A Wy w wielkiej skrytości o czym marzycie? 
Czy w ogóle marzycie? 
Czy robicie coś żeby spełnić te marzenia?

Marzcie! Szczerze polecam :D 


6 komentarzy:

  1. Ja marzę. O tak....wieczorami,kiedy kładę się spać...to jest baaardzo długa lista. W dzień za czymś biegam,myślę o sprawach bieżących a udaje mi się zapominać o marzeniach. Muszę to zmienić:)
    Rybka się przyda< M>:**

    OdpowiedzUsuń
  2. kurka wodna, a co to za tajemnica nr 1, ze wie tylko kaliskie A, a zakrzewskie A to juz nie??
    na punkt 2 i 3 znam chyba pasującą odpowiedz..

    a moje marzenie? napisze, a co! moze jakies wirtualne kciuki ktos za mnie potrzyma.. Proste i oczywiste jak drut jest to moje marzenie. A dla kazdego kto mnie zna wrecz oczywiste...

    mianowicie: zalożyc w naturalny sposób wlasna rodzinę, nie bać się o jutro i życ normalnie i być zwyczajnie szczesliwym, bez wiekszych problemow i zmór wrednego losu..otaczac sie ludzmi ktorych sie kocha, miec czas na swoje przyjemnosci i czerpac radosc z wlasnej pracy. TYLE

    PS dzieki za rybke :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybka do usług, a ja trzymam kciuki za spełnienie tych marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięks za złotą rybeczkę ;-) mam nadzieje, że spełni moje te najskrytsze marzenia - a moim jednym z największych marzeń jest..... (to moja tajemnica)
    pozdro dla
    WW

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia za twoją tajemnicę też trzymam kciuki :*
    wiem że z Twoim optymizmem, radością i poczuciem humoru uda Ci się WSZYSTKO osiągnąć!

    OdpowiedzUsuń
  6. o ho ho ....
    dziękuję pięknie to napisałaś, mam nadzieję, że się uda
    Pozdrawiam słonecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń