piątek, 6 kwietnia 2012

Courage . . .


Czy jesteście odważni? Ja nie jestem. Jestem. Nie jestem . . . jestem! Nie, nie jestem. Dobra, jestem. Niech będzie że jestem. Albo może bywam. Tak, czasem bywam, czasem nie bywam. Niedawno miałam przyjemność- nieprzyjemność wystawić się na „publiczny osąd” przed masą osób. Wynik tego doświadczenia jeszcze niestety nie jest znany, ale chodzi o sam fakt. Zrobiłam coś, na co zdecydowało się naprawdę niewielu z wielu. W tym ja jako jedna z 250 os. Stres niewyobrażalny, ale jak mój stan przedzawałowy powoli zaczął mijać pojawiła się wielka satysfakcja i poczucie wyróżnienia.

Nie mogę i nie chcę napisać i pokazać o co chodzi, bo tam byli w większości obcy ludzie, a tu zaglądacie raczej WY moi przyjaciele i Wy moja rodzino,  a że jestem osobą która absolutnie nie znosi krytyki mojej wspaniałej osoby to wam nie powiem o co chodzi. Może kiedyś . . . Wracając do odwagi, mam nadzieje ze jeden akt pociągnie za sobą drugi. I szczerze polecam łamanie stereotypów, barier, własnych ograniczeń, spełnianie marzeń, planowanie i odważanie się.

Niedługo pokaże wam nowy obraz. Pierwszy rozdział (króciutki) mgr skończony. Drugi zaczęty. Tyle u mnie. Pozdrawiam z (jak zwykle zachwycającej) WW !






PS: Mam  nadzieje, że jednak ktoś, poza wami  najbliższymi, też tu czasem zagląda. Tak mi się marzy ktoś zupełnie nieznajomy.  

4 komentarze:

  1. napewnonieswiergotek6 kwietnia 2012 14:05

    ja cie nie znam jestem nowa czesc ktos ty??

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj moja miła z WW ;-)
    nadrabiam właśnie zaległości ( muszę się niestety przyznać że Cię ostatnio troszkę (może więcej niż troszkę) zaniedbałam - dlatego staram się to odpracować) ;-)
    Wchodzę tu... (po dość znacznym czasie) i widzę suuper wpis - tak.. to właśnie ta notka - i mówię to bardzo i to Bardzo szczerze przez duże "D" że Ty jesteś ODWAŻNA i to w tym dobrym sensie ;-) Nawet jesteś w dużym stopniu dla mnie przykładem w tej Swojej odwadze ;-)
    Chyba też wiem, albo i jestem na 100 % pewna o co Ci chodzi z tym osądem publicznym ;-) Jeśli o to o czym myślę (i to widziałam) to jestem z Ciebie dumna i jesteś moim numerem 1 ;-)
    "Do odważnych świat należy" tekst piękny choć nie zawsze prosty do wykonania, ale ty łamiesz stereotypy ;-)
    Pozdrawiam ODWAŻNIE
    p.s.
    JEŻYCJADA ;-)

    OdpowiedzUsuń