środa, 7 marca 2012

Coś w klimacie . . .



Kolejny Post z serii obrazy do wzięcia. Dziś przedstawiam krótko i zwięźle coś w klimatycznym klimacie. Malowidełko możecie obejrzeć gdy NACIŚNIECIE TUTAJ!  A napisze tylko że obraz przez długi czas był nietuzinkową ozdobą mojego własnego pokoju, lecz nadszedł czas w którym powiedziałam sobie: „podziel się!”  Więc doceńcie moje dobre serce, mój wspaniałomyślny gest i chęć dzielenia się tym co mam najcenniejsze i kupcie go! Swoistym bonusem do zakupionego obrazu jest zainstalowany uchwycik który pozwoli na natychmiastowe zawieszenie go w odpowiednim miejscu. 



4 komentarze:

  1. Świetnie - znowu mogę być zaszczycona wykonaniem pierwszego wpisu ;-) Działasz, działasz i to widać nieźle - wena wiosenna w pełni ;-)
    Cudeńko ;-)
    najwierniejsza czytelniczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz kto :D8 marca 2012 05:36

    WOW jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu!!! Genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz kto :D8 marca 2012 05:39

    wogóle wszystkiego najlepszego w dniu Twojego święta :*

    OdpowiedzUsuń