sobota, 17 sierpnia 2013

Wonderful day!

Co dzisiaj będziecie robić? My z samego rana wybraliśmy się na pobliski ryneczek po kwiaty i świeżutką prasę.  Kwiaty już przerobiłam, a gazetka czeka na kawę. Pogoda piękna, ale czuję w kościach, że lato chyli się już ku końcowi. Też to czujecie?

Poniżej prezentuję kilka kartek które powstały na dwie ważne rodzinne okoliczności, pierwsze urodzinki i piątą rocznicę ślubu.  


I jeszcze dwie:




A jeszcze poniżej, wspomniane już dzisiaj kwiaty, również dla wyjątkowych osób.




Miłego dnia, M.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Twojego bloga i posty, za którymi tęskniłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, napisałam z konta Sergiusza :)

      Usuń
    2. :) nie szkodzi, domyśliłam się o co chodzi. dzięki wielkie za takież przemiłe słowa :)

      Usuń
  2. Te dwie pierwsze kartki są świetne, takie stylowe, te drugie też - takie z pomysłem, oryginalne.

    OdpowiedzUsuń