wtorek, 12 lutego 2013

Po prostu aMazing!


NIE UWIERZYCIE!  N I E    U W I E R Z Y C I E  ! Taką miałam przygodę, że po prostu nie uwierzycie! Ale musicie - ponieważ wszystko to co za chwilę przeczytacie wydarzyło się to naprawdę.  Otóż . . . Wystąpię w telewizji. Internetowej. www.amazingtv.pl. Jutro. Tak więc zapraszam wszystkich bez wyjątku na program „Po prostu aMazing”, będzie można mnie zobaczyć o 8:50, 9:35, 16:30, 18:30. Mnie i prezentowane przeze mnie walentynkowe rękodzieła. Całą historię poznacie wkrótce.....


8 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    Przyznam, że mnie zaciekawiłaś :) Jak znajdę chwilkę, to z przyjemnością obejrzę Twój debiut przed kamerami!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, mam nadzieje że wyszłam przyzwoicie, choć pewnie niespotykana dotąd dawka stresu zrobiła swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no :)gratulacje!!!!!!!!!!! to juz teraz wiem dlaczego nie odpisujesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fan Twojego talentu :)12 lutego 2013 14:32

    jestem pewien, że czeka Cię świetlana kariera :) zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, widzę, że moje sugestie co do gości są brane pod uwagę :)
    Specjalnie wcześniej wstanę jutro.
    Pozdrawiam
    Magda B. (chromatycznie)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj już w końcu tą całą historię! ew

    OdpowiedzUsuń
  7. anonim anonimowy17 lutego 2013 22:14

    ale przygoda! teraz bedziesz slawna :p

    OdpowiedzUsuń