środa, 13 lutego 2013

Happy Birthday!


Przez to całe telewizyjne zamieszanie przegapiłam tak ważny moment. Mój blog w poniedziałek obchodził pierwsze urodziny! Korzystając ze sposobności chciałabym życzyć Wam moi najdrożsi – regularnych (przynajmniej 2 w tygodniu) postów, dużo zdrowia i radości oraz wielu inspiracji. A sobie życzę tak – dużo zdrowia i radości, wielu pomysłów które mogłabym tu prezentować, wielu podróży o których mogłabym tu pisać, wielu przygód (typu aMazing tv) o których mogłabym tu pisać, wielu pięknych niespodzianek o których mogłabym tu pisać, wielu przepisów (które zawsze zrealizuje A, ale pod którymi ja się podpisuję), wielu inspiracji, realizacji, odkrywania, propozycji, inwencji twórczych, ciągłej i nigdy nie gasnącej weny twórczej. 

Sto lat dla mnie! 

Szybkie podsumowanie pierwszego roczku : Po pierwsze - prowadzenie bloga to niesamowita frajda. Polecam każdemu. Po drugie - ileż przytrafiło mi się ciekawych sytuacji odkąd go prowadzę! Ileż poznałam ciekawych ludzi. Ileż stworzyłam ciekawych rzeczy! Po trzecie nabrałam pewności siebie i odwagi! Po czwarte, jedno z moich spostrzeżeń: prowadzenie bloga niesamowicie motywuje. Szczególnie jeśli jest o takiej tematyce jak mój. Ciągle zastanawiam się co by tu stworzyć, co mogę pokazać i o czy napisać. 

Poza tym, mój blog jest super nowoczesną platformą komunikacyjną!. Moja cała rodzina i znajomi są na bieżąco z tym co u  mnie słychać.





6 komentarzy:

  1. fan Twojego talentu :)13 lutego 2013 08:15

    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat!!!! tez ci tego życze co ty sobie zyczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! ;) Zgadzam się z Tobą, prowadzenie bloga to przede wszystkim niezła frajda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! Życzę kolejnego równie owocnego roku, masy pomysłów i jak największego grona czytelników :) Jestem dumny z tego jak rozwinęły się w Tobie pewne cechy w trakcie tego roku :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ szybko minęło! :) Z okazji roczku życzę wielu kreatywnych pomysłów :)
    Zapraszam do mnie na cady, do wygrania notes ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat. (ew-el:)

    OdpowiedzUsuń