wtorek, 8 stycznia 2013

O aniołkach...


Witam Was serdecznie w Nowym 2013 Roku! Jak wasze postanowienia noworoczne? Nadal przy nich trwacie? Ja póki co trwam! Mam nadzieje, że uda mi się to jak najdłużej. A czy liczycie na jakieś przełomy, na jakieś spektakularne zmiany? Albo chociaż na nie spektakularne? Ja moje przełomy mam już zaplanowane i postanowione. Tak więc pozostało mi tylko na nie z niecierpliwością  czekać. . . 

A tym czasem, pochwalę się moim serdecznym wujkiem i jego cudownymi aniołkami. W moc aniołów chyba nikt nie śmie wątpić. Prawda? Każdy z nas ma swojego jedynego, wyjątkowego. Mój ma wielkie gorące  serducho i uroczo wystające kolanka. I jest bardzo pięknie przepuszczalny, bo pięknie przepuszcza światło . . .



Wszystkie aniołki i nie tylko aniołki, są istotami ręcznie robionymi przez mojego osobistego wujka K. Wykonywane są z pasją, zaangażowaniem i ogromną dawką poczucia humoru. Kto zna tego mojego wujka ten wie, że tak jest. Każda z tych istot jest wyjątkowa, niepowtarzalna i jedyna. Szczerze polecam obdarowywanie bliskich i siebie samych takimi cudownościami. Z jednej strony można stać się posiadaczem oryginalnej dekoracji, a z drugiej przyłożyć rękę do rozwoju rękodzieła. Tu polecam stronę internetową ->o tu właśnie. A tu polecam coś do polubienia -> o tu polecam. Wspomnę tylko jeszcze, że siedziba firmy znajduje się w naszym cudownym Okrągłym Mieście i jeśli ktoś sobie zamarzy takiego aniołka to może na stronie internetowej firmy znaleźć kontakt do mojego wujka. I pamiętajcie... anioł to anioł... zawsze dobrze mieć jednego blisko siebie. Mój teraz na mnie patrzy...

7 komentarzy:

  1. mam już klika :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonim anonimowy9 stycznia 2013 01:36

    tak tak, kazdy takiego aniołeczka powinien posiadać. Przynajmniej jednego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam, takiego samego! ew.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale nie macie takiego jak ja, ja mam anioła żydka, na pewno pomaga w biznesie

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pomaga to musimy sobie jak najprędzej jednego sprawić

    OdpowiedzUsuń