sobota, 26 maja 2012

Dla mamy . . .




Nie wiem czy  już wiecie że moja Mama jest najlepsza na świecie. To jest fakt. I uprzejmie upraszam żeby nie pisać w komentarzach że nie mam racji i że to Wasza mama jest najlepsza bo jest to oczywistą nieprawdą. I nikt Wam w to nie uwierzy. Wracając do mojej Mamy. Moja Mama, jak już wspomniałam, jest  najlepsza na świecie. Jest cudowna, opiekuńcza, troskliwa, pomocna, bardzo mnie wspiera we wszystkim co postanowię. No może nie we wszystkim ( Mamo, ten tatuaż jest naprawdę malutki :). To  po mojej Mamie mam tak doskonałe wyczucie smaku i jestem taka śliczna. To dzięki mojej mamie lubię czytać, bo jak się człowiek napatrzy to później też tak ma. I moja mama czyta fajne książki.  To po mojej mamie mój brat jest takim wspaniałym kucharzem. To dzięki mojej mamie wiem, że to nieważne co myślą o mnie inni. I że nie można oceniać ludzi. I że nie można marnować jedzenia. I że trzeba szanować starszych. Moja mama jest dzielna, gościnna, wrażliwa, piękna i dobra. Jest inteligentna, ciągle się rozwija i uczy. Moja mama lubi święty spokój. Lubi kolory ziemi, apaszki, szaliczki i ładne buty. I lubi spać. I pielęgnować ogródek. I śpiewać. Moja mama robi pyszne przetwory, pasztety i kotlety mielone. Moja mama potrafi układać piękne bukiety. Jestem do niej bardzo podobna i bardzo się z tego cieszę! Moja mama wychowała fajne dzieci. Moja kochana mamo, z okazji Twojego Święta życzę ci Wszystkiego Najlepszego! 




A tu jeszcze Dla Mamy pocztówka dźwiękowa ze specjalną dedykacją!




Bo przecież wszyscy wiedzą że nie ma jak u mamy ! 


4 komentarze:

  1. nie pozostalo mi nic innego jak przytaknac. TAK, masz racje, Twoja mama jest super kobietą. dzielną i ciepłą. i baaardzo ja lubie i pozdrawiam. i dziekuję ze wydała cie na świat. Bo Iwonki to fajne sa pielegniarki i matki... znam inna Iwonke co tez jest cudowną, jak Twoja, najlepszą mamą....MOJĄ!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Owacje na stojąco dla Mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiadomo! moja mama jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń