wtorek, 12 marca 2013

Szok!


Zupełnie zszokował mnie niespodziewany fakt iż posiadam w domu (w WW oczywiście) krowę! Nie wspominając już o tym że moi domownicy postanowili założyć hodowlę gołębi. A już w ogóle nie wspomnę o hodowli owiec! Czy możecie sobie to wyobrazić?  Jestem pewna, że nie możecie sobie tego wyobrazić. Takie na mnie czekały niespodzianki!

Jak by tego było mało ktoś wpadł na świetny pomysł wykorzystania krowy jako wieszaka do wietrzenia pościeli, więc całą sobotę owa krowa chodziła po podwórku, ogródku i sadzie i wietrzyła. Chciało by się powiedzieć, że obładowana po same uszy, a raczej rogi na których bezpiecznie wietrzyły się jaśki.

I jak to zwykle w moich snach bywa – zastanej sytuacji dziwiłam się tylko ja.

A Wam śniło się dzisiaj coś ciekawego? 



                                                                                            Andy Warhol - Krowa




4 komentarze:

  1. To tylko sen, a ja już myślałam że to prawda hahaha - Twoje sny są nie ocenione ha ;-)
    Mi się nic nie śniło, wypoczełam nieźle i wstałam na Twój program w Amazing.pl ;-)
    Wyrazy uznania i zachwytu z mojej strony dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, jak zwykle szarmancki komentarz! dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby tylko było możliwe 'obejrzeć' Twój sen to oddałbym za to każde pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ przygoda!

    OdpowiedzUsuń