wtorek, 12 marca 2013

Po Prostu aMazing! Cz. 2.

Okazało się że przygoda z telewizją ma ciąg dalszy. W  poniedziałek byłam na kolejnym nagraniu a efekty będzie można zobaczyć już  jutro w programie Po Prostu Amazing na stronie www.amazingtv.pl. Odcinek jest podzielony na cztery części, pierwsza o 8:50 później o 9:35, 16:30 i 18:30. 

Pokazywałam różne różności, co nieco zrobiłam, troszkę pogadałam, dałam się obfotografować, zebrałam naręcze komplementów na temat moich różnych różności, zaskoczyłam kamerzystę małym rozmiarem mojej stopy, pozwoliłam zrobić sobie wyzywający makijaż który bardzo podkreślał moje brwi i nie dostałam nagrania  poprzedniej przygody. Ale jest ono mi obiecane, więc czekam z niecierpliwością. Tak więc zamiast poranka z popularną telewizją śniadaniową polecam poranek (i później popołudnie) ze mną. Będzie jeszcze coś o bieganiu i gotowaniu, i będzie przegląd prasy. 

6 komentarzy:

  1. Debiut sie udał! Trudno się oprzeć Twojemu urokowi. Cieszymy sie bardzo i życzymy powodzenia. Wujostwo Karolostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujostwo Karolostwo! Jakiż piękny pseudonim :) Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  2. już się nie mogę doczekać obejrzę na pewno tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze zdazylam do domu na 18:30

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze ze zdazylam wrocic do domu na 18:30 sie załapię

    OdpowiedzUsuń