wtorek, 18 grudnia 2012

Święta, święta . . .


Wszyscy piszą o świętach to i ja coś napiszę. Choinka ubrana, list do św. Mikołaja wystany już dawno temu (w tym roku drogą elektroniczną), prezenty prawie już wszystkie skompletowane. Gwiazda betlejemska jest. Jemioła jest. Pierniczki jeszcze są, choć niewiele. Nowa współlokatorka jest. Wszystko jest już zaplanowane i zapięte na przedostatni guzik.



W tym roku Wigilię spędzę u moich nowych dziadków, z wieloma innymi, nowymi członkami, w sumie już nie takiej nowej rodziny. Liczę na spokój i odpoczynek w te święta, na zrozumienie i porozumienie. Na  śnieg. Na wszystkie prezenty z listu, chociaż pisałam to trochę na wyrost, wiec ¾ wystarczy. Na to, że w końcu minie mi całe przeziębienie. Mam nadzieje, że uda mi się zobaczyć z wszystkimi z którymi mam nadzieję się zobaczyć. 


Wielką radością w okresie świątecznym jest dla mnie ubieranie choinki. Plusem prawie studenckiego mieszkania z chłopakiem jest to, że można mieć swoją choinkę tu i drugą choinkę w  domu. Nasza choinka tu jest niesamowicie piękna. Ubrana w łańcuch papierowy - taki jak w przedszkolu, własnoręcznie i własnomaszynowo szyte ozdoby, suszone pomarańcze, własnoręcznie dekorowane bombki, orzechy, szyszki, małe jabłuszka które nie kwalifikowały się do schowania do piwnicy. I oczywiście pierniczki. Które wydzielają taki intensywny zapach, że czuć je jeszcze przed przekręceniem klucza w zamku. A Wy co macie na choince? 

14 komentarzy:

  1. prześlicznie ubrana choinka! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na tego posta ;) a ozdoby przepiękne i super pomysł z tą choiną z papieru!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta choinka. A u mnie dziś jak co roku piekliśmy piernik z Wrzącej. Zapach przypraw korzennych i miodu rozniósł się na całe mieszkanie. Mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze :) masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. fan Twojego talentu :)18 grudnia 2012 14:06

    REWELACJA! Ozdoby robią oszałamiające wrażenie, choinka cudna, pierniki pyszne, dżem słodko gorzki nietypowo dobry. Czas teraz delektować się chwilą...

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudny post :) kocham wasze mieszkanie i choinkę i te szyte gwiazdki tez są boskie :) kocham ciebie i prezent od ciebie :) no i waszego nowego lokatora tez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyleż pięknych słów :D dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje szyte ozdoby! Choinkę już podziwiałam, ale muszę przyznać, że takie ozdoby są znacznie ładniejsze niż tradycyjne bombki, dzięki czemu tworzy się cudowny nastrój.
    Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moimi pracami ;*
    Życzę samych cudownych chwil spędzonych w gronie najbliższych, dużo ciepełka, pysznego jedzonka i wystrzałowej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zimne ognie! w dzieciństwie to był stały element świąt i czuje że w tym roku też się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna choinka! EW.

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz po świętach ale za rok na pewno też zrobimy taką paierową choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Michasiu, życzę Ci kolejnych pomysłów i dużo energi do ich realizowania. Papierowa choinka robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń