środa, 5 grudnia 2012

Nowe edukacyjne doświadczenie . . .


Miałam wczoraj niezwykle wielką przyjemność poprowadzić zajęcia praktyczne w jednej z Ostrzeszowskich szkół, takie zajęcia z racji zbliżających się świąt. Zabrałam wszystkie swoje piękne ozdoby przedświąteczne oraz około świąteczne i wraz z grupą uroczych i niezwykle młodo wyglądających, przyszłych techników architektury krajobrazu przez trzy godziny wykonywaliśmy cudowne przedmioty które w przyszłości będą promować ową placówkę na zagranicznych targach i nie tylko. Bardzo ciekawe doświadczenie. Szczególnie kiedy uczysz dzieci tego co jest dla ciebie, czyli dla mnie wielką przyjemnością. Moje małe dziełka wzbudziły ogólny zachwyt i podziw. Nie dziw.Wielkie dzięki dla mojej ulubionej  Cioci B.  Jak by ktoś chciał się czegoś nauczyć, to się polecam . . .  A już niedługo dekoracje świąteczne zagoszczą i tu. 

(Ps. Wiadomość do A. -> dałaś mi złego maila.)

4 komentarze:

  1. faktycznie, brzmi ciekawie, oby więcej takich doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas coś ciekawego się u Ciebie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę się spóżniłam z komentarzem, ale muszę pochwalić Michalinę bo bardzo się sprawdziła jako prowadząca zajęcia a młodzieżą lat 17, 18, dała radę, uczniowie byli zachwyceni

    OdpowiedzUsuń