czwartek, 1 listopada 2012

Co widać za oknem?


  

W pokoju gościnno – rozrywkowo – jadalniano – pracownianym, w moim mieszkaniu można oglądać z okna wieczny ruch w warzywniaku, ludzi odbierających paczki w paczkomacie, częste stłuczki, A. kiedy wraca , można patrzeć jak pada śnieg, jak ludzie biegną na autobus, można oglądać  śmieszne pieski, staruszki przebiegające w zawrotnym tempie przez jezdnię (nie na pasach), moich znajomych, czyszczarki czyszczące ulice, policję legitymującą L(elki), wyznania miłosne namalowane farbą na chodniku, wywracające się drzewa, wyprowadzającego się sąsiada, wprowadzających się sąsiadów, lipy, fajerwerki, widać kiedy przyjeżdża świeże pieczywo, kiedy wschodzi słońce i kiedy zachodzi bo odbija się w oknach budynków naprzeciwko, powracające pielgrzymki, koncerty juwenaliowe, czasem widać mnie jak idę na zajęcia, listonosza, drwali jak obcinają drzewa, sportowców, dzieci kradnące bez, wiewiórki, buldogi francuskie, korki i jeszcze więcej i więcej. . .  A czy z waszych okien widać coś ciekawego? A jak w tym moim pokoju się leży a nie siedzi to widać tylko niebo.  Czy coś jeszcze ciekawego widziałam a nie pamiętam? 

A skoro już jesteśmy  w takim okiennym temacie to polecam mój nowy obraz -> tu polecam nacisnąć.  

    -> ->



5 komentarzy:

  1. z mojego okna widać jabłonkę w dziadkowym ogrodzie. i widać na niej pory roku. i ptaszki..

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie pole i kawałek domu u sasiada, obraz piękny :) pasował by mi do pokoju

    OdpowiedzUsuń
  3. okno Twojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. anonimowy anonim25 listopada 2012 05:04

    super obraz

    OdpowiedzUsuń