wtorek, 8 października 2013

Muchomorowe zaległość. . .

Dawno, dawno temu, za lasami, dolinami i łąkami odbył się piękny bal...

Piszę  to "dawno, dawno temu..." nie bez powodu. Przyjęcie odbyło się naprawdę jakiś czas temu, ale już się nie będę tłumaczyć dlaczego pisze o tym dopiero teraz. Miałam przyjemność brać w nim udział jako jeden z honorowych gości :) ale również użyczyć odrobiny mojego talentu projektując zaproszenia i troszkę pomniejszych dekoracji. . . 

Wszystko prezentuję na zdjęciach poniżej. Plakietki na imiona dla dzieci, muchomorkowe klamerki, muchomory na patyku (tu jeszcze bez patyka), winietki z małym muchomorkiem, zaproszenia prezentujące Rodziców Muchomorów w ich piątą rocznicę ślubu oraz Małego Muchomora w jego pierwsze urodziny. Muchomorowe broszki, broszki kokardki w groszki i muchę muchomorową dla jubilata. 


Prócz tego były czerwone balony, drewniane muchomory, muchomory z filcu i nawet tort był muchomorowy. 

A jeszcze prócz tego i tamtego, i prócz mojego rękodzieła pojawiło się rękodzieło kulinarne. Słodycz najwyższej jakości! Estetyka słodyczy jeszcze wyższej jakości, prezent od serca dla podniebienia. Możecie podejrzeć tu Cake Popsy! w wykonaniu FoodCookLove

Tymczasem pozdrawiam z czeluści mojego zakatarzonego łóżka, życzcie mi zdrowia....

11 komentarzy:

  1. Zdrowia! A muchomorki takie fajne że aż aż się zjeść chciało

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia! A muchomorki takie fajne że aż aż się zjeść chciało

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka :) i pozdrowienia dla Muchomorowej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nasze Muchomory pojawiły się właśnie teraz...w końcu jest sezon na Grzyby!!!Micha zapomniałaś zamieścić jeszcze zdjęcie tych pięknych cukierkowych bukietów, które zrobiłaś.Dzięki za ten wpis,bo przypomniał mi piękne sierpniowe chwile w gronie najbliższych nam ludzi...a i foodcooklove się ucieszy,że o nich wspomniałaś.Buźka i wracaj do zdrowia szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muchomory przepiękne ale dla ojca chrzestnego muchy zabrakło... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ozdoby zachwycające, winietki zabrałam ze sobą na pamiątkę :) Jestem Twoją wielką fanką!
    P.s. Dziękujemy za rekomendację naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy mogłabym prosić o materiały muchomorkowe.Mam w tym roku grupę Muchomorków i chętnie skorzystałabym z plakietek na imiona i pozostałych materiałów także.Przede mna robienie zaproszeń na pasowanie na przedszkolaka chętnie za pani zgodą coś bym wykorzystała.Pozdrawiam beatakotyla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń