środa, 2 października 2013

Jesienna odsłona. . .

Teraz to już nikt nie zaprzeczy, że jesień nadeszła pełną parą. Obawiam się, ze z powodu braku wolnego czasu, mogłam jej trochę nie zauważyć - rano czuć już zimę w powietrzu. Ale póki popołudniami jest słonecznie i na moim balkonie całkiem bezwietrznie można cieszyć się tak zwaną Złotą Jesienią. Pod balkonem przechadzają się nowi studenci, co niektóre pieski na spacer zakładają lekkie sweterki a u Pana Warzywniaka na przeciwko zrobiło się pomarańczowo od nadmiaru dyń. Próbowaliśmy kilka dni temu zjeść z A. obiad na balkonie, lecz niestety wszystko wystygało w drodze z talerza do brzucha. Co oznacza, że ta zima tuż tuż. I śnieg. 


Wracając do tematu jesiennego. Balkon już jest gotowy. Mam żółwiowy mech, orzechy, wrzosy i dużo ususzonych różności. W mieszkaniu jesień widać tylko przez ciepłe kaloryfery. I ciepłe skarpety. I kupowaną częściej cytrynę. A! I skoro jest jesień to miałam imienny! No i na blogu jest nowa odsłona. Jesienna kolorystka i groszki, połączenie jesienno-idealne. 


Pochwalę się. Dostałam prace! W której zdobędę na pewno jeszcze więcej Good Ideas!


Pozdrawiam. M! 




10 komentarzy:

  1. Piękne!! Dzięki za inspiracje, też przygotowuje właśnie balkon na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to Monika szybko, bo ta jesień ma być krótka!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wygląda znakomicie, jak zawsze...:) czy mech żółwiowy można gdzieś kupić czy trzeba na niego zapolować gdzieś w lesie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba, a mech żółwiowy jest zdecydowanie zjawiskiem leśnym.

      Usuń
  4. Piękne. Namiastka leśnej jesieni na balkonie:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Balkon piękny! Zwłaszcza ten mech w walizce :)
    Gratuluję znalezienia pracy :) Ja przez wakacje pracowałam w pracowni florystycznej i do końca sezonu będę pracowała, a potem to zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto miał dostać tą pracę jak nie Ty ;-) Chodząca zdolność i pomysłowość moja M.;*

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja takie pytanie z innej beczki.. z czego jest podłoga na tle której zrobiono zdjęcia? Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to jest zwykłe, najzwyklejsze Linoleum :) zwane inaczej Gumolitem :)

      Usuń
    2. no to nieźle się kamufluje :) dziękuję za odpowiedź!

      Usuń