niedziela, 21 kwietnia 2013

Ramy. . .

Po kolejnej długiej przerwie...

Dziś podzielę się z Wami moim najświeższym zadaniem. Występ w telewizji pociągną za sobą - chciała bym  napisać popularność - ale nie o to określenie niestety chodzi. Zamówienia. A żebym była jeszcze bardziej dokłada to zamówienie. Jedno. Chociaż może dwa w jednym. Zostałam poproszona o wykonanie oryginalnej dekoracji ramy i zdjęcia z okazji 25 lecia małżeństwa. Efekty poniżej, Pierwsza rama miała być niebanalna i wyjątkowa - mam nadziej że mi się udało. Druga miała zostać ozdobiona napisem - i to w sumie tyle. 


Rama nr. 2 - najzwyklejsza rama, pomalowana bejcą, mówiąca, że tylko miłość potrafi zatrzymać czas. Ten przypadek zajął mi zdecydowanie więcej czasu i spokoju. Bo co zrobić jak wyjadę za linie? Po za tym było szkło i wbijanie gwoździ. Dużo nerwów...


Pozdrawiam, M. 

5 komentarzy:

  1. Pierwsza rama jest świetna! Na prawdę oryginalna, wykonałaś kawał dobrej roboty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ramki! Doprawdy. A dlatego, że pomagałem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Michalina po prostu Ekskluzywnie - Ciebie się nie da krytykować ;)
    Pięknie, pięknie bardzo pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cudeńka !

    OdpowiedzUsuń