piątek, 24 lutego 2012

Citrus Limon . . .


Czyli zaczynam na serio. Pierwszy poważny tost. Moje Bardzo Dobre Pomysły to między innymi pomysł na miłe przedstawienie mojej twórczości. Czasem żeby podzielić się nią ot tak, a czasem żeby dać Wam możliwość nabycia jej kawałka na własność. Dziś na cytrynowo. Jeśli chcecie - licytujcie, jeśli nie chcecie - pokażcie znajomym, jeśli znajomi nie chcą - niech pokażą swoim znajomym, jeśli znajomi znajomych nie chcą - niech pokażą znajomym znajomych, znajomych. Dokładny opis obrazu znajdziecie TU . Wszelkie pytania możecie do mnie kierować telefonicznie, mailowo, przez gg, facebooka, komentarze pod spodem bądź osobiście jeśli mnie gdzieś spotkacie. Poniżej prezentuje kilka zdjęć zachęcających które pomogą Wam podjąć właściwą decyzję . . . 


  




Wszystkim zapracowanym życzę weekendu podczas którego wyzdrowiejecie, napiszecie to co już dawno mieliście napisać, zrobicie to co już dawno mieliście zrobić,  poczujecie wiosnę, kupicie jakiś obraz i nabierzecie energii na cały długi tydzień  :D


8 komentarzy:

  1. Super cytrynki :) Od samego patrzenia na nie rośnie we mnie chęć na pyszną, kwaśną lemoniadę!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, założyłaś bloga :)
    Fajnie, będę tu zaglądała do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niech zyją LEMONY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a obraz pyszny... już Ci mówilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te cytrynki do kuchni idealne, szkoda ze nie mamy miejsca na scianie:-(
    ale sciany w pokojach wciaz puste....czekamy na nowe inspiracje.magda i andrzej

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACYJNY obraz! Gratuluję, zdolna bestia z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeeaaaa... w końcu udało mi się wpisać komentarz ;-)
    przepiękny blog, bardzo ładne cytrynki ;-)
    czekam na kolejną notkę, pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytryneczki piękne... a ja zamawiam limoneczki do kuchni.. Pięknie będzie :) już nie mogę się doczekać, a tu jeszcze tyle czasu do powstania tej kuchni :( ale limony będą !!!

    OdpowiedzUsuń